dinsdag 6 september 2011

Last Day

Nou het is zover, m’n laatste dag voor vertrek. Ik ben niet iemand die ontzettend van blogs houd, vooral niet als mensen een blog schrijven en ze eigenlijk niks doen.
Maargoed, een van mijn broers zit nu in taiwan(http://taiwanthom.blogspot.com/) en mijn andere broer heeft een half jaar in wenen gezeten. Dus ik dacht waarom zou ik geen blog schrijven, het is in ieder geval leuk voor mezelf dat ik ergens alles kan opschrijven wat ik mee maak. Maakt mij het wat uit als niemand het leest, het  gaat er om dat ik het doe…toch?

Heel apart idee dat ik morgen rond deze tijd in een vliegtuig zit, om vervolgens een jaar “alleen” door te brengen. Ik kijk er wel naar uit, en ik denk dat ik er veel van ga opsteken. Voor de mensen die dit lezen en niet weten waar ik heen ga, ik ga naar Green River Community College. Dat is “vlakbij” Seattle ( Washington State ).
Plaatjes !





Anyway morgen vertrek ik. 10.25 vanaf Schiphol naar Seattle Tacoma. Vanaf het vliegveld word ik naar m’n huis gebracht, waar  ik in een huis terecht kom met 4 andere. Ik heb het goed voor elkaar, or so it seems. Ik begin pas 19 september, en heb daarvoor kennismakingsdagen, oriëntatie etc. De vaken die ik heb zijn ook nog niet helemaal bekend, ik weet wel dat ik Amerikaanse geschiedenis wil gaan volgen. Mijn Major is Liberal Arts (oops verkeerde major neergezet) omdat dat vrij breed is.  Ik stop nu maar met schrijven voordat ik een hele essay heb geschreven.

See you next time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten